Vaša odpoveď môže byť tu
Často kladené otázky
V zákazníckom konte si nastavíte svoje dodacie údaje, ktoré sa tam budú ukladať pre budúce objednávky. Máte neustály prehľad o stave svojej objednávky, ako aj o histórii predchádzajúcich objednávok. Môžete si vytvoriť zákaznícke konto tu.
Ako nový používateľ sa môžete prihlásiť na odber noviniek tu alebo pri nákupe kliknutím na políčko „prihlásiť sa k odberu noviniek“. Získate 10% zľavu na prvý nákup a prednostné informácie o zaujímavých zľavách, akciách a VIP zľavových kódoch. Stojí to za to!
Objednávky podané do 11:00 hod. budú odoslané v ten istý deň. Objednávky zadané po 11:00 sa odosielajú nasledujúci pracovný deň. Dodanie k vám závisí od zvoleného dopravcu, t. j. 1-3 pracovné dni.
V dolnej časti prihlasovacieho okna nájdete odkaz „zabudnuté heslo“. Po kliknutí naň dostanete do niekoľkých sekúnd e-mail s odkazom na zmenu hesla. Ak e-mail stále neprišiel, skontrolujte si nevyžiadanú poštu (spam).
Samozrejme. Ak sa vaša destinácia nenachádza v ponuke doručenia, neváhajte nás kontaktovať. Vyriešime to!
Samozrejme. Neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom kontaktného formulára alebo telefonicky v pracovných dňoch (po-pia) od 8:00 do 18:00.
Veľmi si vážime za dôveru, ktorú vkladáte do produktov z našej výroby. V sekcii Reklamácia a vrátenie tovaru nájdete užitočné informácie v prípade, že by aj napriek našemu úsiliu o zachovaním maximálnej kvality dodaného tovaru, došlo na Vašej strane k oprávnenému dôvodu k uplatneniu práv zo zodpovednosti za vady predávaného tovaru. Všetko vyriešime, čo najrýchlejšie.
Naším partnerom sa môžete stať po dôkladnom vyplnení žiadosti o spoluprácu VO, tu. Čoskoro sa vám ozveme.