Veľmi si vážime za dôveru, ktorú vkladáme do produktov z našej výroby. V tejto časti nájdete užitočné informácie v prípade, že aj cez naše úsilie o zachovanie maximálnej kvality dodaného tovaru došlo na Vašu stranu k oprávnenému dôvodu k uplatneniu práv z zodpovednosti za vady predávaného tovaru. Všetko vyriešime, čo najrýchlejšie. Najprv sa zoznámte s nasledujúcimi postupmi reklamného poriadku SoZoLe Rose sro:
Tento reklamačný poriadok sa vzťahuje na tovar zakúpený na webe www.sozole.sk
- Pred dokončením Vašej objednávky na www.sozole.sk prosím skontrolujte druh produktu, jeho veľkosť a množstvo.
- Sledujte pokyny, návody a odporúčania na použitie tovaru na jeho obale, v príbalovom letáku a na našom webe. Ak potrebujete akokoľvek ďalej poradiť, neváhajte nás kontaktovať tu .
- Všetky Vaše podnety a otázky sú pre nás veľmi dôležité. Aj vďaka ňom zlepšujeme naše produkty a služby.
- Ak sa vyskytne pri tovare v záručnej dobe vada, máte právo vadu reklamovať. Právo z vád(y) tovaru môžete uplatniť do 24 mesiacov od prevzatia tovaru rovnako ako v kamennom obchode. Pri tovare s uvedenou dobou použiteľnosti potom po stanovenú dobu použiteľnosti.
- Chybou sa rozumie nezhoda medzi objednávkou, faktúrou a/alebo dodaným tovarom, poškodený balík alebo tovar v ňom.
Za vadu nemožno považovať:
- vizuálne alebo čuchové vnemy nepríjemné pre zákazníka
- zmeny vyplývajúce z prírodného charakteru použitých surovín
- omyl na strane zákazníka pri objednávaní tovaru
- nevhodný výber tovaru
- opotrebenie alebo spotreba tovaru spôsobená obvyklým užívaním alebo pokiaľ to vyplýva z povahy veci (napr. uplynutie dátumu spotreby)
- Za vadu SoZoLe Rose sro nezodpovedá, pokiaľ je vada na tovar už pri prevzatí az dôvodu tejto vady je dojednaná zľava z kúpnej ceny, alebo pokiaľ je tovar dodaný s objednávkou ako darček.
- Berte, prosím, na vedomie, že použité kozmetické prípravky bez zjavnej závady nie je možné z hygienických dôvodov vracať.
- Pri uplatnení práva z vady predaného tovaru riadnym spôsobom, bude Vaša reklamácia vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
- Pokiaľ zistíte oprávnený dôvod na uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady Vami zakúpeného tovaru, urobte tak ihneď po zistení tejto vady.
- Reklamáciu uplatníte na základe predloženia dokladu o kúpe a čísle Vašej objednávky na www.sozole.sk
- Uplatňuje svoju reklamáciu prostredníctvom reklamačného formulára .
- V prípade oprávnenej reklamácie máte právo na náhradu poštovného v nutnej výške. V prípade neoprávnenej reklamácie nemáte nárok na náhradu svojich nákladov spojených s vybavením reklamácie a súčasne ani www.sozoLe.sk nemá nárok na náhradu nákladov vzniknutých na jej strane (pokiaľ sa zo strany zákazníka nejednalo napr. o opakovanú bezdôvodnú reklamáciu, u ktorej sa už dá domnievať sa, že z jeho strany išlo o zneužitie práv)
- Máte právo nepreberať od prepravcu viditeľne poškodený balík. Ak ju prevezmete ste povinní spísať protokol o poškodenej zásielke. O formulár požiadajte vodiča prepravnej služby a nechajte si ho od vodiča potvrdiť. Zašlite ho nám do 24 hodín spoločne s fotografiou poškodeného balíka a tovaru.
- V prípade dodaného poškodeného tovaru bez zjavného poškodenia balíka, postupujte rovnako ako v bode 13. bez dodania protokolu o poškodenej zásielke potvrdenej vodičom.
- Vadu prejavenú s oneskorením reklamujte bezprostredne po jej prejavení prostredníctvom reklamačného formulára . Požiadame Vás o zaslanie produkty späť. Ak bude spotrebovaná viac ako 1/4 produkty, nebude reklamáciu akceptovať.
- V prípade, že tovar nespĺňa Vaše očakávania, budeme hľadať spôsob, ako vo by Vašich podmienkach mohol produkt fungovať, alebo riešiť Vašu vadu prostredníctvom iných produktov.
- V prípade nezhody medzi Vašou objednávkou a doručeným balíkom nás prosím kontaktuje do 3 dní od doručenia balíka.
- V prípade oprávnenej reklamácie máte právo, aby sme tovar bezplatne a bezodkladne uviedli do stavu, ktorý zodpovedá vašim požiadavkám, a nápravu jedným z nasledujúcich spôsobov.
- V prípade odstrániteľnej vady má zákazník právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. SoZoLe Rose sro je povinné vady odstrániť bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30 kalendárnych dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
- Pokiaľ to nie je vzhľadom k povahe vady neúmerné, môže zákazník požadovať výmenu tovaru (na prianie zákazníka je možné vymeniť za akýkoľvek tovar). Ak nie je výmena tovaru možná, môže zákazník od zmluvy odstúpiť alebo požadovať primeranú zľavu z ceny tovaru.
- V prípade neodstrániteľnej vady má zákazník právo na výmenu tovaru, odstúpenie od zmluvy a vrátenie ceny za tovar alebo poskytnutie primeranej zľavy z ceny tovaru.
- V prípade zamietnutia reklamácie vás budeme písomne informovať (e-mailom), vrátane zdôvodnenia zamietnutia reklamácie (ukončenie reklamačného konania).
Odstúpenie od zmluvy
- Do 14 dní od prevzatia zakúpenia tovaru na www.sozole.sk má zákazník právo odstúpiť od zmluvy.
- Na účely uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy musí zákazník odoslať vyhlásenie o odstúpení v lehote na odstúpenie od zmluvy prostredníctvom formulára .
- Zákazník, ktorý odstúpil od zmluvy, je povinný vrátiť predávajúcemu tovar do 14 dní od odstúpenia od zmluvy predávajúcemu. Zákazník znáša náklady spojené s vrátením tovaru predávajúcemu, a to aj v tom prípade, keď tovar nemôže byť vrátený pre svoju povahu obvyklou poštovou cestou.
- Tovar musí vrátiť zákazník predávajúcemu nepoškodený, neopotrebovaný, neotvorený a neznečistený a ak je to možné, v pôvodnom obale. Nárok na náhradu škody vzniknutej na tovare je predávajúci oprávnený jednostranne započítať proti nároku zákazníka na vrátenie kúpnej ceny.
Zmeny reklamačného poriadku vyhradené. V Prahe 21.06.2024